Ankieta badania satysfakcji Pacjenta

Szanowni Państwo,
Misją MedPolonii jest przekraczanie oczekiwań Pacjentów za sprawą kompetencji, doświadczenia i empatii personelu. Wartością MedPolonii jest satysfakcja Pacjenta, która jest dla nas potwierdzeniem dobrze wykonanej pracy. Niniejsza ankieta została opracowana celem sprawdzenia jakości świadczonych usług, a także efektywności i atmosfery pobytu w Przychodni MedPolonia w Poznaniu. Ankieta jest anonimowa, a Państwa ocena i opinia uwzględniona zostanie w działaniach podjętych na rzecz poprawy poziomu jakości usług świadczonych w naszej Przychodni. Prosimy o udzielanie szczerych odpowiedzi.

Skąd dowiedzieli się Państwo o medpolonii?

Czy udało się Państwu dodzwonić za pierwszym razem w celu umówienia wizyty?

Jako długo musieli Państwo czekać na realizację naszej usługi medycznej?

Czy umówiona konsultacja lekarska odbyła się punktualnie?

Poziom zadowolenia obsługi recepcji?

1 - najniższa ocena, 5 - najwyższa ocena

Poziom zadowolenia obsługi Lekarza?

1 - najniższa ocena, 5 - najwyższa ocena

Czy w przyszłości skorzystają Państwo ponownie z usług medpolonii?

Czy polecą Państwo naszą placówkę znajomym, rodzinie?

Ogólny poziom zadowolenia z usług świadczonych w przychodni medpolonia

1 - najniższa ocena, 5 - najwyższa ocena

Inne Państwa spostrzeżenia

W przypadku poruszenia istotnej dla Państwa sytuacji, poprosimy o wpisanie daty i rodzaju zrealizowanej usługi.